Adex tarafından 6.sı düzenlenen Avrupa’da online reklamcılık konferansı Barselona’da başladı. Aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 26 ülkeden toplanan verilerle 2011 yılına ait rakamlar açıklandı. 2011 yılında %14.4'lük bir büyüme gösteren online reklam pazarı 20.9 milyar euro büyüklüğe ulaştı. Bir önceki yıl büyüme %15,5 oranında gerçekleşmişti. Online reklamcılıkta en büyük büyüme %17,9 ile arama (search ad) reklamcılığında oldu. Görüntülenme (display) reklamları ise %15,9 artış gösterdi. Tüm medya harcamalarında internetin payı %19,7'den %21,8'e yükseldi. Video ve mobil reklamlarda önemli bir artış göze çarptı. Video reklamları %8 paya sahip. Görüntülenme (display) reklamlarının %2'sini mobil oluşturdu. Avrupa'daki online reklam pazarının %75'ini 7 ülke oluşturdu. Bunlar; İngiltere, Almanya, Fransa,İtalya, Hollanda, Rusya ve İspanya. Türkiye 26 ülke arasında online reklamcılık pazarının en hızlı büyüdüğü 7. Ülke oldu. IAB verilerine göre Türkiye'nin 2011 yılı toplam dijital harcamaları 741 milyon TL olarak gerçekleşmişti.